gjorde min dag!
Datum: 2010-03-24 Klockan: 19:14:28
Allmänt | 3 har kommenterat!

nu sitter jag och väntar på frida (eller freda) haha! bara jag som fatta :P aja, är iallafall skit nervös för imorgon :| jag vet att det kommer gå bra, men iallafall! Kommer inte kunna sova inatt.. det jag skulle komma fram till var att när jag satt här och va så skiiiiit nervös så såg jag en film som min kära vän cochetts.devote.se har gjort och vips så är min nervositet borta, jag skrattar så jag gråter :P hahahah!!! Tänkte ta del av den till er mina fina läsare:



Kommentarer

Hej! Jag vill bara kolla så att du inte har missat Sveriges BÄSTA HÄLSOBLOGG!



Bloggen handlar om hälsa, välmående, nyttig kost, träning, skönhet (naturlig hudvård & mineralsmink), kika in och inspireras & motiveras till ett hälsosammare liv!

moa
2010-03-25 kl 07:02:14 / http://cochetts.devote.se

haha, vad söt du är :D hahah. roligt att du gillade den! jag hade ingenting att göra när jag var sjuk så jag var tvungen att filma. lycka till idag, det kommer gå jätta bra gumman! jag ska tänka på dig :*

fin header.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0