God eftermiddag
Datum: 2010-03-29 Klockan: 13:07:36
Allmänt | 1 har kommenterat!

eller vad det nu är. klockan är iallafall 13:05 och jag har faktiskt varit vaken sen 11 (: fast jag är ledig och sjuk. det har faktiskt bivit bättre i halsen och läkaren sa att det skulle vara värst dag 3-6 :o det är det inte! jag sa ju att jag skulle lägga upp bilder sen operationen, men jag vettefan alltså.. dom är fan inte snygga :P hahah! aja, idag så vet jag inte vad jag ska göra, förutom att kolla på top model som börjar ikväll :D det ska bli skoj! aja, nu ska jag ner och göra lite frulle och kolla på teve :) hörs senare 


PUSSSSSSSS!!!!!!!!!!!! 

Kommentarer
Frida
2010-03-29 kl 16:55:34 / http://fridawennius.blogg.se/

joooo, lägg upp bilderna! :D jag vill se hooho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0