hum..
Datum: 2010-03-27 Klockan: 17:28:59
Allmänt | 0 har kommenterat!

satt och lyssnade på en skit dålig låt här nyss.. men sen när jag kollade in texten så kände jag igen den.. visst jag hade hört låten förut, men texten.. jag hade upplevt texten, jag hade träffat en sån idiot.. texten passar så bra in på honom, och det är fan patetiskt! och nej, det är inte den ni tror att det är. så du kan torka tårarna nu, det är inte dig jag menar.. aja,

Now listen to me baby
Before I love and leave you
They call me heart breaker
I don't wanna decieve you

If you fall for me
I'm not easy to please
I might tear you apart
Told you from the start, baby from the start.

I'm only gonna break break ya break break ya heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0